God service

I torsdags døde min TV-boks fra YouSee tilfældigvis efter jeg var kommet til at trykke på STB-knappen og tilfældigvis efter at YouSee havde været nede, og så var det jo nemt at tro, at der var en sammenhæng, men det var der nok ikke. Boksen var bare stendød, kunne jeg konstatere efter at have talt med deres support om fredagen. De ville sende en tekniker, og han kom så i dag og erklærede boksen for endeligt død. Jeg ser så TV Avisen på iPadden lidt endnu.

De vil sende en ny boks. Jeg er så uendeligt dum til hardware, så jeg stillede min dumhed til offentligt skue og sagde til ham, at jeg nok ikke kunne finde ud af at sætte den op – og da slet ikke hvis det er en af de moderne med harddisk i. Da jeg havde klaget min nød lidt, tilbød han at komme på fredag efter 13:00 og sætte den op for mig. Det kalder jeg god kundeservice. Jeg regner ikke med, at noget af det koster mig noget.

Måske kunne jeg have fundet ud af det, men det ville sikkert have taget mig hele eftermiddagen og TV interesserer mig faktisk ikke; jeg skal bare kunne se TV Avisen og “Broen” om søndagen, så er jeg tilfreds.

11 Svar
  1. Pia
    Pia siger:

    Det er ikke mig der står for den del her i huset, men jeg ved at diverse tv-udbydere er meget hjælpsomme over telefonen. Jeg har aldrig hørt om besøg, men det har nok noget med vores adresser at gøre 🙂

    • Stegemüller
      Stegemüller siger:

      @ Pia

      Du har ret i, at de er hjælpsomme via telefonen. Da de skulle diagnosticere om min boks var død eller ej skete det også via telefonen. Jeg synes, de er meget effektive, man kommer hurtigt til, og faktisk synes jeg også, det er fint, at de garanterer, at man hører fra en tekniker inden for 48 timer.

    • Stegemüller
      Stegemüller siger:

      @ Inge

      Ja det er nemlig rigtig dejligt. Jeg tror bestemt, at jeg holder fast i YouSee som udbyder, for de gør det også godt med deres bredbånd.

Der er lukket for kommentarer, da posten er mere end et år gammel.