God service

I torsdags døde min TV-boks fra YouSee tilfældigvis efter jeg var kommet til at trykke på STB-knappen om onsdagen og tilfældigvis efter at YouSee havde været nede, og så var det jo nemt at tro, at der var en sammenhæng, men det var der nok ikke. Boksen var bare stendød, kunne jeg konstatere efter at have talt med deres support om fredagen. De ville sende en tekniker, og han kom så i dag og erklærede boksen for endeligt død. Jeg ser så TV Avisen på iPadden lidt endnu.

De vil sende en ny boks. Jeg er så uendeligt dum til hardware, så jeg stillede min dumhed til offentligt skue og sagde til ham, at jeg nok ikke kunne finde ud af at sætte den op – og da slet ikke hvis det er en af de moderne med harddisk i. Da jeg havde klaget min nød lidt, tilbød han at komme på fredag efter 13:00 og sætte den op for mig. Det kalder jeg god kundeservice. Jeg regner ikke med, at noget af det koster mig noget.

Måske kunne jeg have fundet ud af det, men det ville sikkert have taget mig hele eftermiddagen og TV interesserer mig faktisk ikke; jeg skal bare kunne se TV Avisen og “Broen” om søndagen, så er jeg tilfreds.

2 replies
  1. Ellen
    Ellen says:

    Vi havde også kun gode oplevelselser med YouSee, da vi havde dem som udbyder. Men det er nu bare ‘plug and play’ med deres bokse, så du kunne nok godt selv finde ud af det.

    Svar
    • Stegemüller
      Stegemüller says:

      @ Ellen

      Ja jeg synes faktisk YouSee er fine. Du har nok ret, jeg kunne måske selv, jeg gav bare op på forhånd – jeg orker ikke lige at bokse (ha ha) med den slags for tiden.

      Svar

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *