De læser det jo ikke

De læser det jo ikke

Supportfora

Min favoritserie er Rejseholdet, jeg har set den mindst ti gange, og derfor har jeg købt den, og det blev så hos  Blockbuster. Den har flere været nede flere gange, hvorfor jeg skrev til deres support, da jeg endelig fandt en e-mail-adresse at skrive til. Jeg skrev:

Hej igen
Jeg sendte en ticket i lørdags men har intet hørt:

Hvorfor kan jeg IGEN ikke se “Rejseholdet” som jeg har både købt og betalt. Jeg har nulstillet både router og iPad flere gange. Mit udstyr er således i orden.

De svarede:

Jeg er ked af, hvis du ikke har hørt fra os. Jeg kan finde en korrespondance fra d. 14 aug., hvor du skriver, at det virker.

Jeg er ked af at læse, at det ikke virker igen nu 🙁 Er det på din iPad, at det ikke virker? Har du forsøgt fra en webbrowser?

Vi har desværre oplevet nogle afspilningsproblemer på iOS-enheder de sidste par dage.

Jeg svarede:

Den tidligere mail er fra 1. gang det ikke virkede, og her efter kom det til at virke. Det er jo derfor, jeg skriver: “kan jeg IGEN ikke se “…

Som jeg skriver, er det på min iPad, jeg ikke kan se det.

Jeg prøvede lige en gang mere, og nu virker det.

Jeg kunne vældig godt tænke mig driftsstabilitet i stedet for dette virker, virker ikke, virker, virker ikke.


Jeg ved godt, jeg er en kælling, men jeg formulerer mig nu ret klart og tydeligt, synes jeg da selv:

  • Jeg skriver “Hej igen”
  • Det virker IGEN ikke
  • Det er på iPad
  • Jeg kunne lige så godt have skrevet “Det virker ikke”!

De har ret i, at jeg burde have prøvet en browser og ikke bare appen, men det burde da virke; det er jo derfor, jeg har handlet hos dem, når de har en app, og det er ret svært at få overblik over de ca. 32 episoder. Det skaber de nogenlunde.

Det, der irriterer mig allermest, er, at det er son om, de slet ikke læser det, man skriver og klipper ud i pap for dem. Hvor svært kan det være? De har gudskelov ikke en af de der “Hjælp med at gøre os bedre”. De havde ikke fået mange stjerner hos mig.

2 Svar
  1. Jørgen
    Jørgen siger:

    Det ser ud til at supporten er ked af det. Det er næppe en supportopgave at være ked af. Det er at løse problemer, og det forudsætter velsagtens evnen til at høre hvad problemet er. Det synes ikke at falde Supporten let.
    Håber det virker fra nu af.

    • Stegemüller
      Stegemüller siger:

      @ Jørgen

      Det virker da i hvert fald lige nu. Måtte det holde.

      Næh en supporters opgave er at løse problemet på en måde, så det holder. Det lægger jeg selv vægt på. når jeg yder support .Man kan fx lade et spm. stå åbent, indtil kunden kan køre tilfredsstillende.

      Som plaster på såret har de sendt mig to gavekortkoder, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skulle kunne finde på at købe hos dem.

Der er lukket for kommentarer, da posten er mere end et år gammel.