, , ,

Super service hos YouSee

YouSee

En af de ting jeg købte i min mani var en større bredbåndsforbindelse (kun 20 kr.  dyrere end det gamle TDC). Der har været en del problemer med at få det i gang:

  • De sendte mig en mail om, at nu havde jeg fået modemmet og om hvordan jeg skulle installere det. Nej jeg havde ikke fået modemmet og skulle heller ikke have det, da jeg havde bestilt en tekniker til at komme og sætte det op for mig; (jeg er en idiot til hardware).
  • De sendte en mail om min bindingsperiode. Nej tilbuddet på deres hjemmeside var eksklusiv bindingsperiode.
  • Jeg ventede fra den 16. august og til en gang i sidste uge, hvor jeg ringede til dem og spurgte, hvornår teknikeren kom, for nu syntes jeg, jeg havde ventet længe nok.

Da de godt kunne se, at jeg havde ventet urimeligt længe, gav de mig teknikerbesøget uden beregning. Det kan man bestemt ikke klage over, og jeg sparede 999 kr.

Teknikeren har været her i dag, og uden beregning førte han kabel fra antennestikket inde i stuen og ind til mit arbejdsværelse – og nu virker det bare. Inden han gik, tog vi lige en test med Bredbåndsmåleren, og jeg får sørme den hastighed jeg har betalt for – det er ellers sjældent. Så nu kan jeg køre med 45/8 (betaler for 40/8) i modsætning til TDCs 15/1, det er altså fedt.

Når man kigger på Yousee hos Trustpilot er folk ret negative, blandt andet fordi nettet ofte går ned. Jeg er spændt på, om det også gælder hos mig. Hvis det sker har de mig i rør

Nu mangler jeg bare at gøre orden i mit ledningshelvede og forsøge at stoppe alle kablerne ind i kabelbakken igen og støvsuge efter alt borearbejdet, så skal her nok blive fint igen.

2 replies
    • Stegemüller
      Stegemüller says:

      @ Jørgen

      Ja for pokker. Jeg har faktisk besluttet også at flytte min mobil og iPad over til dem. Jeg har nu disse enheder hos 3 med fx fri tale, for jeg vil simpelthen ikke gå og tænke over hvor meget eller hvor lidt jeg taler. YouSee har ikke fri tale i deres sortiment, men det lykkedes mig at få det alligevel, og samlet har jeg en pæn besparelse ved at skifte. Priskrigen på telemarkedet er enorm og det er jo fedt for os forbrugere.

      Svar

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *