Curriculum Vitae for Hanne B. Stegemüller

NavnHanne B. Stegemüller
UddannelseJuridisk kandidateksamen 1990
AdresseÅstrupgårdsvej 4, 1. th., 2650 Hvidovre
Telefon22 81 17 31
E-mailhttps://stegemueller.dk/besked/
Websitehttps://stegemueller.dk/
FødtDen 23. oktober 1963 i Hørsholm
Baggrundsinformation:

Siden januar 2016 har jeg arbejdet i Folkekirkens Nødhjælp. Kontrakten løber til 31. december 2017. Jobbet er et fleksjob, som jeg er godkendt til af Hvidovre Kommune på baggrund af flere års psykisk sygdom (bipolar affektiv sindslidelse, tidligere kaldet maniodepressiv sygdom). Sygdommen manifesterede sig i 2013. Tilstanden er stationær, og medicinen endeligt justeret. Det bevirker, at jeg er i stand til at passe et fleksjob.

Jeg kan arbejde 15 timer om ugen og kan i disse timer udnytte min erfaring og arbejde med opgaver som i indeværende CV. Jeg kan sende et mere fyldigt CV, hvis det har interesse. Dér er opgaver og roller i den enkelte ansættelse beskrevet i dybden.

Jeg vedlægger en udtalelse fra HR-chef i Folkekirkens Nødhjælp, Sune Lyng, som kan kontaktes for yderligere information.

Folkekirkens Nødhjælp 2017 – Genbrug/Second Hand Unit: Ansvarlig for gen-brugsbutikkernes bestilling af varer, sproglig gennemgang af hjemmesider, statisti-ske analyser, diverse ad hoc-opgaver mv. Kontrakten løber til 31. december 2017.
Folkekirkens Nødhjælp 2016 – Human ressources: Implementering af et HR-system. Se gerne vedlagte anbefaling fra HR-chef Sune Lyng
Finansministeriet, Moderniseringsstyrelsen 2012 – 2013: Brugersupport.
Miljøministeriet, Miljøministeriets personaleadministration 2008 – 2012: ”Sprog-røgter” og webudvikling.
Udenrigsministeriet 2005 – 2008: IT-projektledelse. Tidsregistreringssystem.
Økonomi- og Erhvervsministeriet, Danmarks Statistik 2004 – 2005: IT-projektledelse. Tidsregistreringssystem
Økonomi- og Erhvervsministeriet, Patent- og Varemærkestyrelsen 2000 – 2004. Resultat- og økonomistyring samt bevillingslove
Økonomi- og Erhvervsministeriets departement 1999-2000: Resultat- og økonomistyring, samt bevillingslove
Danmarks Radio, TV-Økonomi 1999: Økonomistyring.
Socialministeriet, Den Sociale Sikringsstyrelse 1994-1999. Økonomistyring og bevillingslove.
Socialministeriet, Arbejdsskadestyrelsen 1991-1994: Intern økonomistyring samt udvikling af ledelsesinformationssystem (LIS).
Socialministeriet, Arbejdsskadestyrelsen 1990-1991: Konkret sagsbehandling af ulykkessager.

Systemkendskab: Hele Officepakken på professionelt niveau, alle versioner af Windows, TeamViewer, CMS: WordPress også backend, Sitecore, Joomla, Microsoft Sharepoint, Remedy, SQL-databaser, phpMyAdmin og mange flere.

Menneskelige kompetencer: Kvalitetsbevidst, loyal og arbejdsom.

Øvrige kompetencer: Sprogligt skarp – fejlene falder mig umiddelbart i øjnene.

Foreninger m.v.: Medlem af Mensa Danmark. Aktiv i Hvidovre Kirkes Visionsudvalg og Bestyrelsen for menighedsplejen.

Fritid:

  • Kreativ fotografering og webudvikling.
  • Webmaster og skribent på Support PC og andet. Siden er i vækst idet den er koblet til en Facebookgruppe med  p.t. (januar 2018) har 17.000+ brugere. Jeg har blandt andet skrevet knap 100 (p.t. 107) guides til software ud fra mottoet: ”Jeg skriver for alle, nørderne klarer sig selv”. ? Jeg lægger vægt på korrekt sprog og enkel opsætning, så siden taler til den almindelige bruger. Herudover finder jeg megen glæde i skribentvirksomhed på min blog